Romance

Leave a Comment
ချစ်ခြင်းတစ်ခုရဲ ့သိမ်မွေ ့မှုတွေ ....
ချစ်ခြင်းတစ်ခုရဲ ့နက်ရိှုင်းမှုတွေ ....


ကျွန်တော် အချစ် ဆိုတဲ့အရာကို ကောင်းကောင်း မသိပါဘူး။ အချစ်မှာ တစ်ခါမှလည်း မက်မက်မောမော နက်နက်ရှိုုင်းရိှုင်း မပျော်ဝင်ခဲ့ ဘူး ဘူး။ ကျွန်တော် အချစ်ကို အချစ်လို ့ပဲမြင်ခဲ့ဘူးပါတယ်။ 
ချစ်ခြင်းတစ်ခုရဲ ့ သိမ်မွေ ့မှုတွေ .....
ချစ်ခြင်းတစ်ခုရဲ ့ နက်ရိှုင်းမှုတွေ .....
ဖန်တီးပုံဖော်ပြလို ့မရတဲ့ ချစ်ခြင်းတရားရဲ ့ လွှမ်းမိုးမှုတွေ .....
သူတို ့တွေအားလုံးဟာ အချစ်တစ်ခုမှာပျော်ဝင်နစ်မျောခဲ့ကြဘူးတဲ့သူတိုင်း ကြုံဆုံခဲ့ရဘူးပါတယ်။ ကျွန်တော်လည်း သူတို ့လိုပဲပေါ့။

ပျော်ဝင်ခြင်းဆိုတာ ပျောက်ဆုံးခြင်းရဲ ့ နိဒါန်းတစ်ခုလို ့ပြောလို ့ရပေမယ့်ကျွန်တော့်အတွက်တော့ ငယ်ဟာ ဘယ်တော့မှပျောက်ဆုံးသွားမှာ မဟုတ်သလို .... ဘယ်တော့မှ ဝေးကွာသွားမှာလည်း မဟုတ်ပါဘူး။
သူနဲ ့ကျွန်တော် အခုဝေးကွာနေပေမယ့် သူနဲ ့ကျွန်တော်နဲ ့ကြားက မိုင်တိုင်တွေရဲ ့ကြားမှာ ကျွန်တောတို ့ရဲ့ နှလုံးသားတစ်စုံစီ နေရာချခဲ့ပြီးသား ...

ကျွန်တော်တို ့ချစ်သူဘဝရဲ ့ မှတ်တိုင်တစ်ခု .. 


KznT.

0 comments:

Post a Comment

TechSectors Blog သည် Mynamar Unicode စနစ်အား အသုံးပြုထားပြီး မြန်မာဖောင့်မရှိသည့် ဖုန်းများ/ကွန်ပျူတာများတွင်ပါ မြန်မာလိုမြင်တွေ့နိုင်စေရန် ဖန်တီးပြင်ဆင်ထားသည့်အတွက် စာဖတ်သူအနေနှင့် မှတ်ချက်ရေးသားလိုပါက မြန်မာယူနီကုတ်စနစ်ဖြင့် အသုံးပြုရေးသားရန် အကြံပြုလိုပါသည်။ အကယ်၍ ဇော်ဂျီဖြင့်သာ ရေးသားလိုပါက http://www.rabbit-converter.org/Rabbit/ တွင် ZawGyi မှ Unocode သို့ ပြောင်းလဲ၍ ​ဤ ဘလော့တွင် ရေးသားမှတ်ချက်ပြုနိုင်ပါသည်။

Related Posts