ကောဇာသက္ကရာဇ် ၁၃၈၁ ခုနှစ်
သာသနာနှစ် ၂၅၆၃ ခုနှစ်
ဝါဆိုလပြည့် ၁၅ ရက်၊ အင်္ဂါနေ့။ (ဓမ္မစကြာအခါတော်နေ့)
ယူနီကုတ်စပြီး အတည်တကျ ဖြစ်လာတဲ့ ၂၀၀၉ - ၂၀၁၀ ဝန်းကျင် ကတည်းက ကိုယ့် Personal Blog ကို ဇော်ဂျီနဲ့ ရေးနေရာကနေ ယူနီကုတ်အဖြစ် ပြောင်းခဲ့တယ်။ ဒါပေမယ့် အကြောင်းအမျိုးမျိုးကြောင့် ခုချိန်ထိ ဇော်ဂျီကို မစွန့်ခွာနိုင်သေးဘူး။ အထူးသဖြင့်တော့ ဖေ့ဘုတ်သတင်း အများစုက ဇော်ဂျီနဲ့ ရေးကြတယ်။ ကိုယ်နဲ့ ခင်မင်ရင်းနှီးသူအများစုကလည်း ဇော်ဂျီနဲ့ပဲ အကျွမ်းတဝင်ရှိကြတယ်။ အဲ့တော့ စနစ်မကျ ဗရုတ်သုတ်ခတွေနဲ့ ဒင်းကြမ်း ပြည့်နေတဲ့ ဒီဇော်ဂျီကိုပဲ သည်းခံပြီး ဆက်သုံးခဲ့ရတယ်။
ကိုယ်က ယူနီကုတ်နဲ့ သုံးချင်တယ်။ ဒါပေမယ့် သူများတကာက ဇော်ဂျီနဲ့ ရေးထားတယ်ဆိုရင် ဖတ်မရတော့ ဘရောက်ဇာ စက်တင်မှာ Unicode တစ်ခုခု ပြန်လိုက်ပြောင်းရတယ်။ Add-on တွေသုံးဖို့ကျပြန်တော့ ဘရောက်ဇာလေးလို့ မသုံးချင်ဘူး။ အဲ့လိုနဲ့ ဇော်ဂျီကို သီးခံခဲ့တာ ဆယ်စုနှစ် တစ်စုတိုင်ခဲ့ပြီ။
ဒီနေ့တော့ ဝါဆိုလပြည့်နေ့ရောက်ပြီ။ မြတ်စွာဘုရားရှင် ကိုယ်တော်တိုင်သော်မှ သူကိုယ်တိုင်သာ ထိုးထွင်းသိမြင်ပြီး တစ်ခြားဘယ်သူ တစ်ဦးတစ်ယောက်မှ မသိမမြင်နိုင်သေးတဲ့ အကြောင်းတရားတွေထဲက ကနဦးတရားဖြစ်တဲ့ သစ္စာလေးပါး ဒေသနာတော်ကို ဘယ်သူမှမှ မသိသေးဘဲ ငါတစ်ယောက်ပဲ သိသေးတာဆိုပြီး မဟောမပြောဘဲ မနေခဲ့ဘူး။ ဖြစ်အောင် ကြိုးစားတယ်။ သိနားလည်နိုင်အောင် ဟောကြားပြသနိုင်ခဲ့တယ်။ ဒီဘက်ခေတ်မှာ ယူနီကုတ်ဆိုတာ ကြားဖူးနားဝရှိသူ အတော်များသွားပြီ။ အသစ်အဆန်းတစ်ခု မဟုတ်တော့ဘူး။ မသုံးကြသေးတာပဲရှိတယ်။ မြတ်စွာဘုရားရှင် ရင်ဆိုင်ခဲ့ရတဲ့ သတ္တဝါတွေရဲ့ မသိနားမလည်ခြင်းဆိုတဲ့ အခက်အခဲနဲ့ ယှဉ်လိုက်ရင် အခုပြောနေကြတဲ့ ယူနီကုတ်ကို မသိနားမလည်ခြင်းဆိုတာ မနှိုင်းယှဉ်သာအောင် အပုံကြီးကွားခြားတယ်။
ဒါကြောင့် ဝါဆိုလပြည့်နေ့ကို အကြောင်းပြုလို့ အရင်တုန်းက Social Media မှာ စာရေးတဲ့အခါ ယူနီကုတ်နဲ့ ဇော်ဂျီ (၂) မျိုးပေါင်း ရေးနေရာကနေ ဒီနေ့ကနေစလို့ ဇော်ဂျီကို အပြီးတိုင် စွန့်ခွာပြီး ယူနီကုတ်စနစ်သီးသန့်နဲ့ပဲ Social Media မှာ ရေးသွားဖို့ ဆုံးဖြတ်လိုက်ပါတယ်။
ဝါဆိုလပြည့်နေ့ အခါသမယမှာ ဓမ္မစကြာဒေသနာနဲ့ ပတ်သက်ပြီး ဖတ်မှတ်သိရှိနားလည် ထားသင့်တဲ့ စာအုပ်တွေကိုလည်း ဓမ္မဒါန အကြံပြုချက် အနေနဲ့ ဝေမျှလိုက်ပါတယ်။
ဓမ္မဗျူဟာ - ဓမ္မစက္ကပဝတ္တနသုတ္တန် (ပါဠိတော်နှင့် မြန်မာပြန်)
https://drive.google.com/file/d/1L_PRTGXCociECPIos7jPzNNnie0e9Pgb/view?usp=sharing
လယ်တီပဏ္ဍိတ ဆရာဦးမောင်ကြီး - ဓမ္မစကြာနှင့် အနတ္တလက္ခဏသုတ် အမေးအဖြေ
https://drive.google.com/file/d/1es4MozCHWt2YgL8i9g4QQqMdbyFTDuVG/view?usp=sharing
အရှင်ဇနကာဘိဝံသ - ဓမ္မစကြာတရားတော်နှင့် အနတ္တလက္ခဏသုတ်တရားတော်
https://drive.google.com/file/d/1IisxIQ73jdJtCVyTFR1bU-wEvLXXxwp0/view?usp=sharing
သုခီအတ္တာနံ ပရိဟရန္တု။
၁၆-၇-၂၀၁၉
၁၁၁၃
Buddha
Dhamma
Dhamma Review


bRelated
Related Posts

Lifetime Record of AShin Ānanda
ကောဇာသက္ကရာဇ် ၁၃၈၁ ခုနှစ် သာသနာနှစ် ၂၅၆၃ ခုနှစ် နယုန်လပြည့်ကျော် ၇ ရက်၊ တနင်္လာနေ့။ (အဖိတ်နေ့) ဒီစာအုပ်ကို မထင်မှတ်ပဲ ဖတ်ဖို့ ရွေးချယ်ဖြစ်ခဲ့တယ်။ ဘာက...

Acquiring Silas and Observing precepts
ကောဇာသက္ကရာဇ် ၁၃၈၁ ခုနှစ် သာသနာနှစ် ၂၅၆၃ ခုနှစ် နယုန်လဆန်း ၈ ရက်၊ တနင်္ဂနွေနေ့။ (ဥပုသ်နေ့) သီလဆိုတာ ကျွန်တော်တို့အတွက်တော့ သိပ်မစိမ်းလှတဲ့ စကားလုံးပါ...

Interconnection Between Burmese Style Names And Buddhism
ကောဇာသက္ကရာဇ် ၁၃၈၁ ခုနှစ် သာသနာနှစ် ၂၅၆၃ ခုနှစ် ကဆုန်လကွယ် ၁၅ ရက်၊ တနင်္ဂနွေနေ့။ ၂၀၁၉ ခုနှစ် ဇွန်လ ၂ ရက်။ မြန်မာလူမျိုးတွေရဲ့ ကိုယ်ပိုင်အမည်ပေးစနစ်ကိ...
0 comments:
Post a Comment
TechSectors Blog သည် Mynamar Unicode စနစ်အား အသုံးပြုထားပြီး မြန်မာဖောင့်မရှိသည့် ဖုန်းများ/ကွန်ပျူတာများတွင်ပါ မြန်မာလိုမြင်တွေ့နိုင်စေရန် ဖန်တီးပြင်ဆင်ထားသည့်အတွက် စာဖတ်သူအနေနှင့် မှတ်ချက်ရေးသားလိုပါက မြန်မာယူနီကုတ်စနစ်ဖြင့် အသုံးပြုရေးသားရန် အကြံပြုလိုပါသည်။ အကယ်၍ ဇော်ဂျီဖြင့်သာ ရေးသားလိုပါက http://www.rabbit-converter.org/Rabbit/ တွင် ZawGyi မှ Unocode သို့ ပြောင်းလဲ၍ ဤ ဘလော့တွင် ရေးသားမှတ်ချက်ပြုနိုင်ပါသည်။